Poradnik rolniczy

Wsparcie dla współczesnego rolnictwa



Agromarketing z krową w tle
jak promować produkty rhd krótkie łańcuchy dostaw mlo rhd

Agro marketing nabór na szkolenie

Agro marketing nabór na szkolenie w Bydgoszczy

Rolnicy coraz częściej biorą sprawy w swoje ręce i zamiast sprzedawać żywność po cenach rynkowych, często znacznie poniżej progu opłacalności, wolą sprzedać ją samodzielnie poprzez krótki łańcuch dostaw. Produkcja takiej żywności może odbywać się w ramach RHD (Rolniczego Handlu Detalicznego) lub działalności MLO (marginalnej, lokalnej, ograniczonej). W każdym z tych rodzajów działalności koniecznej jest nie tylko wyprodukowanie wysokojakościowego produktu, ale również jego sprzedaż. Podobna sytuacja dotyczy gospodarstw agroturystycznych. Muszą same zadbać o zapewnienie klientów.

Nie można oczekiwać że rolnicy od razu będą specjalistami od marketingu. Dlatego wychodzimy na przeciw ich oczekiwaniom i udostępniamy informację o szkoleniu w Bydgoszczy 16.11.2019r. o godzinie 10:00 na temat: Marketing w Sektorze Agro, skuteczne formy reklamy z wykorzystaniem możliwości internetu.

Dla kogo jest przeznaczone szkolenie z agromarketingu

Szkolenie jest przeznaczone dla rolników, przedstawicieli agroturystyki, producentów RHD i MLO, jednostek działających we współpracy z jednostkami prowadzącymi sprzedaż w oparciu o przepisy dotyczące krótkich łańcuchów dostaw.

Regulamin szkolenia o agro marketingu i warunki rezygnacji

Regulamin i warunki rezygnacji z udziału:

  • rezygnacja uczestnika z udziału jest możliwa w każdej chwili do dnia seminarium;
  • zwrot wpłaty jest możliwy jeśli rezygnacja nastąpiła w ciągu 7 dni od dnia dokonania rezerwacji i nie później niż 7 dni przed datą szkolenia;
  • Jednorazowy koszt udziału w szkoleniu wynosi 50zł;

Zgłoszenie – Jeśli zaakceptowali Państwo powyższy regulamin i chcą wziąć udział w seminarium, rezerwacji można dokonać poprzez link poniżej (karta uczestnika zostanie przesłana mailowo):

Termin 16.11.2019r. Bydgoszcz – nabór zakończony

Termin 25.01.2019r. Bydgoszcz – zapytaj o dostępność miejsc

Program szkolenia z zakresu agro-marketingu

  1. Czym jest Agro-marketing
  2. Jakość produktu lub usługi i znaczenie relacji z klientem.
  3. Definiowanie grupy docelowej odbiorców produktu/usługi.
  4. Zjawiska ogólnogospodarcze wpływające na sektor Agro.
  5. Trendy w konsumpcji.
  6. Analiza mocnych i słabych stron.
  7. Podstawy planowania i optymalizacji oferty.
  8. Znaczenie wizerunku i opakowania.
  9. Tworzenie więzi z klientem.
  10. Narzędzia reklamy:
    • Reklama bezpośrednia;
    • Media/portale społecznościowe;
    • Strony internetowe;
    • Portale specjalistyczne;
    • Udział w targach, wydarzeniach, eventach;
    • Reklama u monopolistów (Google, Facebook);
  11. Wybrane narzędzie udostępniane przez Facebook – wady i zalety. Na co zwrócić uwagę;
  12. Wybrane narzędzie udostępniane przez Google – wady i zalety. Na co zwrócić uwagę; Google – na co zwrócić uwagę;
  13. Czy istnieje darmowa strona internetowa? Możliwości systemu CMS WordPress.
  14. Wybrane narzędzia do marketingu internetowego.
  15. Koszty wybranych metod przydatnych w agro-marketingu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *